Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
38 wyświetleń
Odpowiedztaa słyszałam o tym,ze 86 to raczej lekko gorzej idzie, chociaż SX też przereklamowany i wcale nie kontrolny;)co do szrota-mogę podać Ci łapsko,ja się zajmowałam starą,dobrą poczciwą sierrą-ale tam to już wszyyyyyystko było do wymiany na latanie bokami. Poliuretany,spieki,progresy,stabilizatory,wahacze,swap,koła,hamulce,wydech,skrzynka,układ kierowniczy,no...ostro było :D
"Słyszałam" ? To wszystko wyjaśnia... Polecam lektury o ae86 i sx'ach. ae86 jest świetną bazą(tak jak 200sx) do stworzenia idealnego samochodu do latania bokami (ae86 - także RWD). Nieważne, nigdy nie mówiłam o seryjnej AE, a włożyć tam mogę silnik od ferrari i wessie ferrari bo jest lżejsza. Nissan i Toyota to dwa legendarne samochody do driftu, najlepsi tym latają, to o czymś świadczy.
kurna nie rozumiesz....siedzę w mechanice troche,rozumiem jak są skonstruowane,na boga wiem,ze RWD :D driftem zaczęłam się interesować 5lat temu,od tamtego czasu poznałam wiele ludzi,którzy jeżdzą zawodowo/półzawodowo. Sama jeżdziłąm jedynie na lotniskach,czy placach manewrowych-był taki w Warszawie jeden-3różne tereny do jazdy,oponowy tor na "rybki",ciastka z dziurką,spinouty (jak cos nie wychodziło) etc...Poznałam parę miejsc w których robia Toye, znam parę ludzi,którzy podchodzili do AE i wiem jak im trudno było. Zresztą nawet na logikę- ja budowałam ścierki i wiem,jak bardzo trza było się czasem namordować nad zwykłą sierrą,do której czasem sie znajdzie zamienniki ze scorpio,czy essiego,do której części multum na allegro i w klubach.A i tak trzeba było czasem nawet jakieś głupie zapinki,pierdułki ściągac z niemiec/anglii. Nie wyobrażam sobie nawt budowy AE do driftu. I na Boga-wiem,ze w serii one nie chodzą :D to znaczy chodzą,ale co z tego,skoro chociaż pływa zawieszenie i Ci psuje koncept lotu. Przeciez chodzi o to,żeby dało się kontrolować,bo pójść bokiem to i "porsche" 126p pójdzie-gorzej z kontrolą;). Anyway ja mówię już w kontekście przystosowanej maszynki-na pewno gorzej da się kontrolować niż 200SX,E30,stara RX7. Popatrz nazawody u nas- o AE86 wiele osób mówi,ale mało co osób sie podejmuje. Nie chodzi nawet o to,że trza tam zrobic wszystko (bo już chyba obie wiemy,ze RWD nie wystarcza do satysfakcjonujacej jazdy bokami;)). Chodzi też o dostępnosć części,zamienniki,ilość klubów,gdzie można się spodziewać rotacji części,info o budowach, możliwościach,etc...Przyznaj bez bicia-łatwiej się wziąć za E30,niz takie coś.
co do 200sx-moja znajoma budowała sylvkę pod boki-ogólnie uskarżała się na jej mozliwosci kontroli. Nie trudno jest o poslizg,gorzej o (i tu uwaga-będzie długo :D ) rozwojowy poślizg z potencjałem i odpowiednimi etapami,odpowiednio zainicjowanych przez kierowcę i samochód - uff....na jednym oddechu :Dedit- ogólnie znam pare osób którzy jeździli i budowali 200sx. Poza tym,ze jest znienawidzony za sprężarke w 1.8T,to w serii nie nadaje się na zawody -zreszta jak wszystko, poza jakimiś tam RX8mkami czy 350Z,którym trzeba powyłaczac poprostu kilometry elektroniki i nauczyc sie nimi jeździć. Natomiast zawsze słyszałam,ze 200sx to tak do konca nie jest taki idealny do tego,jak go się kreuje w środowisku. Jego wiekszymi zaletami była od jakiegos czasu spora dostępność w tym kraju,coraz wiecej części,do jakiegos czasu bardzo tanie importowanie aut i części z Japonii (teraz trochę kurs się zmienił,więc nie wiem) dużo informacji o budowie. Popatrz jak mało za to jeździ (z tej półki cenowej) np. 924/44/28, mx5,mr2,Opli manta/monza,etc...po prostu części i znajomosci konstrukcji brakuje.
Mam AE86 Levin Kouki... mam podać vin?
Prawie gotowa... brakuje lakieru i pierdół typu pasy i fotele. ;)
ok. 200km z kompresorem. Mój kolega robi i prawie skończył AE86 LEVIN ZENKI z silnikiem 4A-GZE(GTE) ponieważ zamiast kompresora ma tam Turbo i jego będzie ok. 240km - albo AE Skomoruchy ? nie lubię jak ktoś pisze, że się czegoś nie da zrobić. Mój największy problem to fajne felgi z ET poniżej 0 ;) U kogo "byłaś"
? Dominika, wopera, kajaka ? ehhh ;)
BTW... zybla bym nie dała za sierre ;)
Nikt już nie marzy o RX7 ? 200sx to 200sx... dla mnie za świeży i oklepany choć AE też powoli się robi oklepana. Może KE? ee w sumie to Dominik E7 już taką zrobił hmm na 270km przy masie 900kg ? pozdrawiam i powodzenia z fordem ;)
chetna:)
a stylistę i ciuchy dla modelek macie?
chetna:)
chetna:P