ObserwujObserwujesz Wiadomość
IgnorujIgnorujesz Zgłoś nadużycie Zaproś na sesję
Jeżeli dodasz osobę do ignorowanych, nie będzie ona mogła dodawać komentarzy ani oceniać Twoich zdjęć.

stigmata

Fotograf

Fotograf stigmata Odwiedzin 214035 Ocena ogólna 6.0

O mnie

Lokalizacja: Bruksela !!! Polska okazyjnie wiec czasu na sesje bardzo niewiele :/ wybrane modelki i moje zakresy maja pierwszenstwo ! ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ A N A L O G O W O 100% (tu nie ma opcji express! i zdjecia na jutro) ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Zapraszam tu (sety w calosci) http://www.norbertsokolowski.com oraz http://instagram.com/stigmata.fotograf ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Zanim napiszesz sprawdz prosze zakres w jakim pracuje: ⇒ Akt ♥ ⇒ Topless i nagosc zakryta ♥ /tylko kobieco, sensualnie bez wulgarnosci/ Licze, ze piszac do mie jestes swiadoma tego co i jak bedziemy focic :) ach i zeby nie bylo nieporozumien pracuje na wlasnej umowie. ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Staram sie popelniac rzeczy, ktorych nie musze pozniej sie wstydzic ja i modelki (patrz foty obok) i tylko takie prace publikuje. Internet jest juz pelen kiepskich fot :) ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Mam sw

Doświadczenie

Doświadczenie Średnie
Profesja Fotograf
Wiek 44

Zakres pracy

  • Fashion
  • Portret
  • Glamour
  • Akt
  • Edytorial
  • Nagość zakryta
  • Make up / stylizacja
Edytuj stigmata #no-photoshop 
Lysa and FU(ks) Greg ,a Bursztyn Szore 2
Poczynione polaroidem 180
6.0 4 stigmata Fotograf
Edytuj stigmata Olka
Bursztyn #2 6.0 9 stigmata Fotograf
Potwierdzam, że mam ukończone 18 lat Zobacz Edytuj stigmata Podlaska trucizna :)
Monika Pe. 
MUA & hair Magda Golębiowska 6.0 4 stigmata Fotograf
Edytuj stigmata #no-photoshop
Grzech Fuks at Bursztyn Szore 2
Poczynione polaroidem 180
ps. tak czasem zalicze i chlopca :) 6.0 1 stigmata Fotograf
Potwierdzam, że mam ukończone 18 lat Zobacz Edytuj stigmata cudowna Aga <3
caly set z do zobaczenia pod tym linkiem
http://www.norbertsokolowski.com/blog/?p=2470 6.0 5 stigmata Fotograf
Potwierdzam, że mam ukończone 18 lat Zobacz Edytuj stigmata Vera 
Bursztyn Shore 2 czyli Bursztynowe Plenery Fotograficzne u swini Lesniaka :) 6.0 2 stigmata Fotograf
Potwierdzam, że mam ukończone 18 lat Zobacz Edytuj stigmata Takie juz troche z szuflandii :)
Paula, Michalina i Patyska czyli Dream team z Bursztyna #1
6.0 3 stigmata Fotograf
Edytuj stigmata Gwiazdy komety i piekne kobiety ... na Kopernika :)
Pentax67 
6.0 0 stigmata Fotograf
Potwierdzam, że mam ukończone 18 lat Zobacz Edytuj stigmata Alyssia
hasselblad 2000 6.0 1 stigmata Fotograf
Potwierdzam, że mam ukończone 18 lat Zobacz Edytuj stigmata Tak sie dzieje drodzy panowie kiedy ma sie brode i sie robi analogowe foty - uwazajcie! 

Dzieki Michale :) 6.0 5 stigmata Fotograf
Potwierdzam, że mam ukończone 18 lat Zobacz Edytuj stigmata Alyssia - ostatnie 6.0 2 stigmata Fotograf
Edytuj stigmata Slodziak :)
Pentax 67

wiecej pod tym adresem:
http://www.norbertsokolowski.com/blog/?p=1825 6.0 3 stigmata Fotograf