Pokaż odpowiedzi: Chronologicznie | Od najwyższej oceny
103 wyświetlenia
Odpowiedzhttp://www.fotopolis.pl/n/20373/premiera-adobe-lightroom-6-na-dniach/
chyba jedyną istotną zmianą będzie performance, ale w moim przynajmniej przypadku problemem nie jest prędkość działania tylko zajętość pamięci (LR+PS jednocześnie), więc nie wiem czy to odczuję, inna sprawa, że użytkownicy CC i tak dostaną tę wersję :)
Cytat: de
chyba jedyną istotną zmianą będzie performance, ale w moim przynajmniej przypadku problemem nie jest prędkość działania tylko zajętość pamięci (LR+PS jednocześnie), więc nie wiem czy to odczuję, inna sprawa, że użytkownicy CC i tak dostaną tę wersję :)
skoro masz problem to może.... dokup ramu? w dzisiejszych czasach to naprawdę nie jest wydatek wielki, wymieniłeś body na nowe bo nie chciało Ci się do serwisu na regulację jechać a ramu nie kupisz tylko jęczysz na forum?
Cytat: Konto usunięte
skoro masz problem to może.... dokup ramu? w dzisiejszych czasach to naprawdę nie jest wydatek wielki, wymieniłeś body na nowe bo nie chciało Ci się do serwisu na regulację jechać a ramu nie kupisz tylko jęczysz na forum?
A jeżeli jego płyta więcej ramu nie uciągnie? Wtedy koszt wymiany staje się dość spory... ;)
Cytat: de
inna sprawa, że użytkownicy CC i tak dostaną tę wersję :)
Fuckyeah! :) Jak develop module będzie faktycznie na grafie liczony, to supcio. Zbawieniem dla userów LR-only będzie składanie panoram i mergowanie do 32bit TIFF :)
Mi 16GB ramu starcza jakoś na LR+PS (a jeszcze sporo innego softu chodzi i często BattleField 4 :P) - tak, naraz ;)
Cytat: Konto usunięte
Cytat: de
inna sprawa, że użytkownicy CC i tak dostaną tę wersję :)
Fuckyeah! :) Jak develop module będzie faktycznie na grafie liczony, to supcio. Zbawieniem dla userów LR-only będzie składanie panoram i mergowanie do 32bit TIFF :)
Mi 16GB ramu starcza jakoś na LR+PS (a jeszcze sporo innego softu chodzi i często BattleField 4 :P) - tak, naraz ;)
nie mam 16MB RAM (mam max dla mojej płyty tak jak napisałeś), ale wpływ na zajętość mają jeszcze dwie rzeczy:
- liczba zdjęć w LR
- rozmiar zdjęcia
GB nie MB :)
ciekawe czy ktoś do tej pory używał LR w wersji 32bitowej...
wsparcie GPU... to miłe:)